دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تلگرام ایکس elegram X نام نسخه جدیدی از برنامه پیام رسان معروف و بسیار محبوب تلگرام می باشد که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این نسخه جدید از این پیام رسان محبوب علاوه بر روان تر بودن، امکانات ببشتری را در اختیار کاربران قرار میدهد. این نسخه یک نسخه رسمی می باشد که توسط استودیوی Telegram LLC برای اندروید عرضه شده است

تلگرام ایکس

این نسخه از پیام رسان تلگرام از نظر امنیت قابل قبول پاول دورف است. تغییرات اصلی در ظاهر و سرعت کار با برنامه تلگرام ایکس می باشد، به طوری که محیط روان تر و یکدست تری رو شاهد هستیم. نمایش با/بدون Bubble (کادر پیام‌ها)، حذف نوار Mute/Unmute برای عدم اشغال فضا از صفحه کانال ها و بزرگتر شدن کادر مربوط به نوشته ها وعکس ها برای خوانایی بهتر از تفاوت های مهم این نسخه هستند.

ویژگی های دانلود تلگرام ایکس اندروید:

– دسته بندی چت ها و تماس های صوتی با ظاهر جدید

– تفکیک فایل ها و مدیاهای ارسال شده در چت ها

– فضای ابری نامحدود و ماندگاری دائمی اطلاعات

– رمزگذاری مطمئن و غیرقابل نفوذ چت های کاربران

– رابط کاربری زیبا و جدید

 

دانلود هاتگرام

  • مهراد هیدن
  • ۰
  • ۰

Zapya (Kuai Ya / 快 牙 در چینی) یک برنامه به اشتراک گذاری فایل یکپارچه به peer است. در حالی که برنامه در ابتدا برای بازار چین در نظر گرفته شد، به کشورهای همسایه مانند میانمار، [5] پاکستان و هند گسترش یافته است و در سراسر سیستم عامل های مختلف موجود است.

وانگ Xiao دونگ، دانلود زاپیا استیو گو و Shangpin چانگ Zapya طراحی شده است. دانلود زاپیا این برنامه کاربران را در کشورهای دارای نفوذ کم اینترنت و معماری ضعیف اینترنت برای انتقال و به اشتراک گذاری فایل ها بدون استفاده از اینترنت، با ایجاد یک نقطۀ Wi-Fi که دیگر دستگاه ها می توانند به آن متصل شوند، فراهم می کند. این برنامه به جوامع اجازه می دهد تا یک شبکه محلی را ایجاد کنند و سپس داده ها - برنامه ها، فیلم ها، موسیقی ها را به عقب و جلو انتقال دهند. [7] [6] علاوه بر این، ویژگی "Phone Replicate" Zapya به راحتی می توانید فایل ها را از یک دستگاه تلفن همراه قدیمی به یک دستگاه جدید پشتیبان گیری و انتقال دهید. 

[8] برنامه رقیب زاپیا شیریت رابط کاربری بسیار زیبا و ساده ای دارد و به ادعای سازنده این برنامه، شیریت سریعترین برنامه انتقال فایل می باشد. امکان ارسال هر نوع فایل و برنامه ای با شیریت وجود داشته و حتی امکان ارسال فایل های حجیم چند گیگابایتی نیز با SHAREit به سادگی امکانپذیر است. از ویژگی های جالب شیریت امکان انتخاب آواتار مخصوص خودتان است. 

برخی ویژگی های برنامه انتقال فایل زاپیا zapya اندروید:

– نتقال پرسرعت فایل ها ۴۰ برابر سریعتر از بلوتوث

– عدم نیاز به اینترنت و انتقال سریع از طریق وایرلس

– حجم کم و سرعت عالی اجرای شدن خود برنامه

– قابلیت اشتراک گذاری اینترنتی سیمکارت با دیگران

– امکان ساختن شبکه محلی بازی بدون اینترنت

  • مهراد هیدن
  • ۰
  • ۰

سایت شیپور از مرداد ماه سال ۱۳۹۱ با موضوع نیازمندی های آنلاین راه اندازی گردیده و هدف اصلی آن در ارتباط قرار دادن خریدار و فروشنده به صورت مستقیم می باشد. لازم به ذکر است نام و برند تجاری شیپور/ sheypoor نیز به نام شرکت نت تجارت اهورا (سهامی خاص) در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ثبت گردیده است.

با دانلود شیپور در سایت شیپور خرید به صورت مستقیم انجام نمی شود و تراکنش مالی امکان پذیر نیست. 

اصولاً ماهیت سایت نیازمندی ‏ها به گونه ‏ای است که به دلیل حجم بالای معاملات امکان نظارت روی آنها وجود ندارد و سایت چگونگی انجام معاملات را تعیین نمی ‏کند. شیپور نیز از این قاعده مستثنی نیست و نمی ‏تواند روی معاملات نظارت نماید اما سایت شیپور برای جلوگیری از تقلب ‏های احتمالی توسط افراد سودجو به کاربران پیشنهاد می ‏دهد که برای خرید، کالا را به صورت حضوری ببینند و از صحت کامل آن اطمینان خاطر پیدا کنند. درج قیمت باعث افزایش بازدید و اعتماد کاربران نسبت به آگهی شما می گردد. سایت شیپور بر روی قیمت ‏گذاری کالا‏ها و خدمات نظارت داردو در صورت درج قیمت نامتعارف ، توسط ناظران آگهی پاک شده و بصورت توافقی در می آید.

 

 

  • مهراد هیدن