دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

  • ۰
  • ۰

Zapya (Kuai Ya / 快 牙 در چینی) یک برنامه به اشتراک گذاری فایل یکپارچه به peer است. در حالی که برنامه در ابتدا برای بازار چین در نظر گرفته شد، به کشورهای همسایه مانند میانمار، [5] پاکستان و هند گسترش یافته است و در سراسر سیستم عامل های مختلف موجود است.

وانگ Xiao دونگ، دانلود زاپیا استیو گو و Shangpin چانگ Zapya طراحی شده است. دانلود زاپیا این برنامه کاربران را در کشورهای دارای نفوذ کم اینترنت و معماری ضعیف اینترنت برای انتقال و به اشتراک گذاری فایل ها بدون استفاده از اینترنت، با ایجاد یک نقطۀ Wi-Fi که دیگر دستگاه ها می توانند به آن متصل شوند، فراهم می کند. این برنامه به جوامع اجازه می دهد تا یک شبکه محلی را ایجاد کنند و سپس داده ها - برنامه ها، فیلم ها، موسیقی ها را به عقب و جلو انتقال دهند. [7] [6] علاوه بر این، ویژگی "Phone Replicate" Zapya به راحتی می توانید فایل ها را از یک دستگاه تلفن همراه قدیمی به یک دستگاه جدید پشتیبان گیری و انتقال دهید. 

[8] برنامه رقیب زاپیا شیریت رابط کاربری بسیار زیبا و ساده ای دارد و به ادعای سازنده این برنامه، شیریت سریعترین برنامه انتقال فایل می باشد. امکان ارسال هر نوع فایل و برنامه ای با شیریت وجود داشته و حتی امکان ارسال فایل های حجیم چند گیگابایتی نیز با SHAREit به سادگی امکانپذیر است. از ویژگی های جالب شیریت امکان انتخاب آواتار مخصوص خودتان است. 

برخی ویژگی های برنامه انتقال فایل زاپیا zapya اندروید:

– نتقال پرسرعت فایل ها ۴۰ برابر سریعتر از بلوتوث

– عدم نیاز به اینترنت و انتقال سریع از طریق وایرلس

– حجم کم و سرعت عالی اجرای شدن خود برنامه

– قابلیت اشتراک گذاری اینترنتی سیمکارت با دیگران

– امکان ساختن شبکه محلی بازی بدون اینترنت

  • ۹۸/۰۴/۲۵
  • مهراد هیدن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی