دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید

  • ۰
  • ۰

سایت شیپور از مرداد ماه سال ۱۳۹۱ با موضوع نیازمندی های آنلاین راه اندازی گردیده و هدف اصلی آن در ارتباط قرار دادن خریدار و فروشنده به صورت مستقیم می باشد. لازم به ذکر است نام و برند تجاری شیپور/ sheypoor نیز به نام شرکت نت تجارت اهورا (سهامی خاص) در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ثبت گردیده است.

با دانلود شیپور در سایت شیپور خرید به صورت مستقیم انجام نمی شود و تراکنش مالی امکان پذیر نیست. 

اصولاً ماهیت سایت نیازمندی ‏ها به گونه ‏ای است که به دلیل حجم بالای معاملات امکان نظارت روی آنها وجود ندارد و سایت چگونگی انجام معاملات را تعیین نمی ‏کند. شیپور نیز از این قاعده مستثنی نیست و نمی ‏تواند روی معاملات نظارت نماید اما سایت شیپور برای جلوگیری از تقلب ‏های احتمالی توسط افراد سودجو به کاربران پیشنهاد می ‏دهد که برای خرید، کالا را به صورت حضوری ببینند و از صحت کامل آن اطمینان خاطر پیدا کنند. درج قیمت باعث افزایش بازدید و اعتماد کاربران نسبت به آگهی شما می گردد. سایت شیپور بر روی قیمت ‏گذاری کالا‏ها و خدمات نظارت داردو در صورت درج قیمت نامتعارف ، توسط ناظران آگهی پاک شده و بصورت توافقی در می آید.

 

 

  • ۹۸/۰۴/۲۵
  • مهراد هیدن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی